Facebook   Twitter

02 novembre 2015

1r d’eso: Wonkers

Projectes, Secundària

Hola! Som els Wonkers, hem passat un estiu genial i ara començam amb ganes la nova etapa d’ESO.

El nostre tutor és en Pau Cabot. A part també tenim molts altres professors nous com: na Maria Melià, na Francisca Mas, en Jaume Bueno, na Maria Pizà, n’Aina Bauzà… i després hi ha en Xesc, en Xavi i na Lisa, que ja els hem tengut altres anys.

Aquest curs han vengut dues nines noves a la classe, n’Ariadna B. i n’Andrea, i s’han adaptat molt ràpid i bé. Hem començat aquest any amb els llibres digitals i ens ha anat de meravella, a part de ser molt més pràctic: no hi ha els problemes que teníem amb els llibres de paper.

També estam molt contents pel fet que aquest any vénen els de València. Segur que ens ho passarem molt bé!

Els nostres fillols també han canviat d’etapa i estan molt contents. Ja són més grans!

I d’on deu venir el nostre nom?! Idò enguany l’escola ha escollit el tema de Roald Dahl i hem escollit aquest nom per la pel·lícula de Charlie i la fàbrica de xocolata.

Esperam que aquest any sigui genial!!

Darreres
notícies

Campament 1r i 2n de primària. Curs 2022-2023
01 juny 2023
Circulars, Pares i mares, Primària, Sortides

Ajuts de menjador escolar 2023-2024
01 juny 2023
Circulars, Menjador, Pares i mares

Optativa 2n ESO 2023-2024
01 juny 2023
Circulars, Pares i mares, Secundària

Optativa 1r ESO 2023-2024
01 juny 2023
Circulars, Pares i mares, Primària