06 març 2013
Benvolguts pares i benvolgudes mares,
La participació voluntària d’alumnat de 5è i 6è en el darrer concert de cooperatives, permeté descobrir la realitat d’un grup vocal amb potencial, amb energies de sobres i amb una important motivació musical.
A petició dels mateixos cantaires que s’hi estrenaren, ens engrescam a continuar la bona feina començada i mantenir un dia setmanal d’assaig (els divendres) per crear una coral de Mata de Jonc.
Es tracta d’iniciar un projecte seriós que, com a punt de partida, obrim als cursos de 4t, 5è i 6è de primària. L’alumnat amb qualitats vocals que s’engresqui a compartir l’aventura començarà els entrenaments aquest divendres 8 de març a les 12h a l’Aula de Música.
El cost de l’activitat serà de 8€ mensuals.
Els cantaires que no siguin fixos a menjador i hagin de quedar a dinar els dies d’assaig hauran de pagar el tiquet.
vos en cantarem deu mil.
Les portem a la butxaca
enganxades amb un fil”.
Gràcies per fer-ho possible.
Antònia Coll
Llistat provisional dels ajuts de menjador. Curs 2023-2024
22 setembre 2023
Circulars, Menjador, Pares i mares
Recordatori activitats extraescolars. Curs 2023-2024
21 setembre 2023
Circulars, Extraescolars, Infantil, Primària, Secundària, UEECO
Programa d’alerta escolar. Curs 2023-2024
14 setembre 2023
Circulars, Pares i mares
Activitats extraescolars. Curs 2023-2024
12 setembre 2023
Circulars, Extraescolars, Infantil, Pares i mares, Primària, Secundària, UEECO