Circulars, Infantil, Pares i mares, Primària, Secundària, UEECO
Benvolgudes famílies,
Per tal d’adaptar-nos a la normativa vigent i continuar vetllant al màxim per la seguretat i benestar dels vostres fills i filles, a partir d’ara serem estrictes en el compliment de la normativa pel que fa a l’administració de medicaments i l’autorització de recollida d’alumnes:
- L’administració de medicaments a menors és sempre una qüestió delicada que requereix el control dels adults. Per aquest motiu, seguint les directrius de la Conselleria, us pregam que seguiu aquestes indicacions. En cas que no sigui així, no administrarem la medicació a cap alumne.
Per a l’administració de medicaments amb prescripció mèdica, és necessari per a l’escola disposar d’un informe mèdic amb les dades de l’alumne, el nom del medicament, la dosi, la freqüència i la manera d’administrar-lo. Per a l’autorització, podeu emplenar el formulari que trobareu adjunt a aquest correu i en paper a secretaria o escrivint una nota a l’agenda, adjuntant obligatòriament còpia de l’informe mèdic.
Tanmateix, sempre que sigui possible, els horaris d’administració no haurien de coincidir amb l’horari escolar.
- Recollida d’alumnes. Cal que signeu una autorització amb les dades personals (nom complet i DNI) d’aquelles persones que, a més del pare/mare o tutor legal, podran recollir els vostres fills de l’escola de manera habitual. Per fer-ho, també trobareu un model adjunt a aquest correu o a la secretaria del centre. Per a autoritzacions puntuals, serà molt important que ho poseu per escrit a l’agenda o faceu arribar un correu electrònic al tutor o la tutora. Només en casos excepcionals que no puguin haver estat previstos, podreu fer una telefonada a secretaria.
Atentament,
L’equip directiu

- Autorització administració de medicaments

- Autorització recollida d’alumnes