29 octubre 2018
Benvolgudes famílies,
Enguany, els alumnes de 4t d’ESO, en el primer projecte de TMD4 titulat "Benvinguts al llarg viatge", hem dissenyat, d’una banda, propostes per guanyar doblers per al nostre viatge d’estudis i, de l’altra, hem preparat el nostre viatge d’estudis ideal. Ambdues tasques les hem fetes en grup i han implicat l’organització de recursos materials i personals, el càlcul de pressupostos, etc. Al final, quant a l’activitat per recollir doblers, entre tota la classe hem votat les millors i el resultat és una venda de paperetes i aquesta festa de Halloween que hem preparat amb moltes ganes i il·lusió durant aquestes darreres setmanes.
L’esdeveniment serà dia 31 d’octubre, de 16 a 18h, en diferents racons del pati gran, la pista del pati nou i la sala gran. A continuació, us detallam les activitats, els horaris i els espais.
ACTIVITAT | HORA | ESPAI |
---|---|---|
photocall terrorífic | de 16h a 17h | pati gran |
taller de cares horroroses | de 16h a 17h | pati gran |
taller de cuina repugnant | de 16h a 17.30h | pati gran |
joc de la carabassa voladora | de 16.30h a 17.30h | pati nou |
cinema de por (per a alumnes de 5è fins a 4t d’ESO | 17.15h a 17.45h | sala gran |
bar aterridor | de 16h a 17.30h | pèrgola entre el patri gran i el pati nou |
pluja de llepolies vomitives | a les 17.55h | pati gran |
Per fer alguns tallers, necessitareu hallos, que són la moneda de la festa (1 hallo=2 euros). El lloc per comprar-ne serà a l’entrada de l’escola.
D’altra banda, les activitats extraescolars es mantindran, però els qui vulguin venir a la festa ho han de fer acompanyats del seu pare o la seva mare.
Pensau a anar disfressats! A les 16h és el moment ideal per posar-vos la vostra disfressa.
Si plou, no ens quedarà més remei que suspendre la festa.
Us hi esperam a tots!
Alumnes de 4t d’ESO
Sortida a Sóller, 5è de primària i 4 anys. Curs 2022-2023
20 març 2023
Circulars, Menjador, Primària, Sortides
Intercanvi escola Gavina. Curs 2022-2023
10 març 2023
Circulars, Esdeveniments, Secundària
Entrenament femení Club d’Handbol Mata de Jonc. Curs 2022.2023.
06 març 2023
Circulars, Extraescolars, Pares i mares, Primària, Secundària, UEECO
Subvenció material didàctic. Curs 2022-2023
03 març 2023
Circulars, Infantil, Pares i mares, Primària, Secundària