Facebook   Twitter

07 maig 2019

Excursió a Son Real, 1r cicle de primària. Curs 2018-2019

Circulars, Pares i mares, Primària, Sortides

Benvolgudes famílies,

Dijous 9 de maig, el primer cicle de primària, 1r, 2n i 3r, anirem d’excursió a la necròpolis de Son Real, una de les grans possessions de la marina de Santa Margalida que ofereix una important diversitat de paisatges, ecosistemes  i jaciments arqueològics de diferents èpoques, amb monuments únics a tot Mallorca com la coneguda necròpolis de la punta dels fenicis.

Passejar per Son Real és com entrar dins la màquina del temps i transportar-nos a la prehistòria, a l’edat mitjana o al segle passat, mentre gaudim de paisatges tan diferents com els cultius, la garriga o els arenals vora mar.

Per a aquesta sortida necessitarem:

  • Roba i calçat adequat per caminar
  • Gorra
  • Crema solar (ja venim amb una untadeta de casa)
  • Cantimplora plena d’aigua
  • Berenar
  • Dinar (els que no dinen a l’escola han de dur el dinar de casa, també podeu comprar un tiquet de menjador i fer-ho arribar al tutor amb 24 hores d’antelació)

 A les 9 partirem en autocar de l’escola i tornarem a les 16h, aproximadament.

Esperem que el temps ens acompanyi i passem un guster.

Eva Martorell

Elisenda Aguilera

Manu Segura

Darreres
notícies

Campament 1r i 2n de primària. Curs 2022-2023
01 juny 2023
Circulars, Pares i mares, Primària, Sortides

Ajuts de menjador escolar 2023-2024
01 juny 2023
Circulars, Menjador, Pares i mares

Optativa 2n ESO 2023-2024
01 juny 2023
Circulars, Pares i mares, Secundària

Optativa 1r ESO 2023-2024
01 juny 2023
Circulars, Pares i mares, Primària