Facebook   Twitter

30 gener 2015

Festa de carnaval Curs 2014-2015

Esdeveniments, Infantil, Pares i mares, Primària, Secundària, UEECO

Benvolgudes famílies,

El proper dijous dia 12 de febrer celebrarem la festa de carnaval. Enguany tornarem a fer la rueta matajonquera.

Aquest dia, a partir de les 15h farem un recorregut, sortint per la porta lateral del pati nou en direcció al parc i a la pista. Després, tornarem a l’escola i, ja al pati gran, farem una desfilada i podreu recollir els vostres fills per continuar tots junts la festa.

Si voleu, també podreu venir disfressats i incorporar-vos a la rua. Què us sembla? Com més serem, més riurem! Això sí, fins a les 17h, hora en què es tancarà l’escola. Aquest dia les activitats extraescolars queden suspeses.

I si plou? Si és així, celebrarem la festa a nivell intern, entre mestres i alumnes, i tendrem la quaresma una setmana més llarga.

Les properes setmanes, rebreu més informació per part de les tutories i també del rei Carnestoltes.

Us hi esperam a tots,

Comissió de festes

Darreres
notícies

Llistat provisional dels ajuts de menjador. Curs 2023-2024
22 setembre 2023
Circulars, Menjador, Pares i mares

Recordatori activitats extraescolars. Curs 2023-2024
21 setembre 2023
Circulars, Extraescolars, Infantil, Primària, Secundària, UEECO

Programa d’alerta escolar. Curs 2023-2024
14 setembre 2023
Circulars, Pares i mares

Activitats extraescolars. Curs 2023-2024
12 setembre 2023
Circulars, Extraescolars, Infantil, Pares i mares, Primària, Secundària, UEECO