22 novembre 2013
Benvolgudes famílies,
Us recordam que l’eina de comunicació acordada entre escola i família és l’agenda. L’ús d’aquesta té una intenció ben clara, que és responsabilitzar als nostres alumnes de transmetre les comunicacions entre família i escola.
Així doncs us agrairem que utilitzeu les comunicacions telefòniques amb l’escola només per a transmetre informacions urgents o per comunicar absències de més de tres dies dels vostres fills. En aquest cas, la secretària recollirà la informació i els tutors es posaran en contacte amb vosaltres el més aviat possible.
Per altra banda, aprofitam l’ocasió per recordar-vos que, a partir de les 16h, l’ús de les instal·lacions de l’escola estan ocupades pels serveis de guarderia i activitats extraescolars. Per això us demanam que, un cop hagueu recollit els vostres fills, les deixeu lliures.
Gràcies per la vostra col·laboració.
Atentament,
L’Equip Directiu
Llibres i material curs 2022-2023
23 juny 2022
Circulars, Infantil, Pares i mares, Primària, Secundària, UEECO
Recomanacions literàries per l’estiu.
22 juny 2022
Biblioteca, Circulars
Llistes DEFINITIVES procès admissiò. Curs 2022-2023
22 juny 2022
Circulars, Infantil, Pares i mares, Primària, Secundària, UEECO
Convocatòria d’assemblea general extraordinària. Curs 2021-2022
20 juny 2022
Circulars, Pares i mares