05 juny 2013
Benvolguts pares i benvolgudes mares,
Com ja sabeu, aquest curs, gràcies a la Fundació Mata de Jonc, els vostres fills han gaudit de més música a la caseta. La mestra que du endavant aquesta activitat és n’Antònia Coll.
Ara que acaba el curs, us convidam a assistir a una classe, per veure i gaudir com es desenvolupa, quins continguts treballam, com ho feim i com participen els nins. Veniu a veure un treball de grup, no una actuació del vostre fill o filla.
Us oferim la possibilitat de veure, escoltar i tal volta participar a una de les sessions que feim cada divendres. Perquè això sigui possible, feim un canvi d’horari, de tal manera que el pares de la classe del Caragol de Matisse podreu venir dijous dia 13 de juny a les 15h.
Per qüestions d’espai agrairíem que només hi assistissin dues persones per nin.
Us esperam a la sala gran i us demanam la màxima puntualitat per tal de no interferir en el desenvolupament de l’activitat.
Atentament,
Bel Sintes
Tutora
Antònia Coll
Especialista de música
Sortida a Sóller, 5è de primària i 4 anys. Curs 2022-2023
20 març 2023
Circulars, Menjador, Primària, Sortides
Intercanvi escola Gavina. Curs 2022-2023
10 març 2023
Circulars, Esdeveniments, Secundària
Entrenament femení Club d’Handbol Mata de Jonc. Curs 2022.2023.
06 març 2023
Circulars, Extraescolars, Pares i mares, Primària, Secundària, UEECO
Subvenció material didàctic. Curs 2022-2023
03 març 2023
Circulars, Infantil, Pares i mares, Primària, Secundària