20 desembre 2012
Aquest trimestre hem estudiat i après moltes coses dels animals de granja. Hem vist molts de llibres, fotos i vídeos que ens han ajudat a aprendre.
Però el millor ha estat que hem tengut el privilegi de sentir l’explicació d’unes matances. En Joan Mulet ens ha explicat tot el que va veure a les matances d’Algaida a cals seus padrins de Plaça. Aquesta narració en primera persona d’un company ha estat molt interessant.
El pare de n’Ariadna Amengual ens va dur 4 pollets, també d’Algaida. Els poguérem tocar i n’aprenguérem molt. Fins i tot férem un experiment amb les seves petjades.
I el padrí Andreu d’en Miquel Àngel Perelló va venir a explicar-nos com fan la mel les abelles. Tastàrem la mel que ell fa! Mmmm! Era boníssima i ens enduguérem un tros de bresca a ca nostra.
I ens hem demanat:
Com tornen vermelles les sobrassades? Acabades de fer són blanques!
Com volen les aus?
Com duen el pol·len les abelles?
Tot plegat hem pensat molt.
Sortida a Sóller, 5è de primària i 4 anys. Curs 2022-2023
20 març 2023
Circulars, Menjador, Primària, Sortides
Intercanvi escola Gavina. Curs 2022-2023
10 març 2023
Circulars, Esdeveniments, Secundària
Entrenament femení Club d’Handbol Mata de Jonc. Curs 2022.2023.
06 març 2023
Circulars, Extraescolars, Pares i mares, Primària, Secundària, UEECO
Subvenció material didàctic. Curs 2022-2023
03 març 2023
Circulars, Infantil, Pares i mares, Primària, Secundària