15 març 2013
Benvolguts pares i benvolgudes mares,
El proper dimecres dia 20 de març, els alumnes de 5è i 6è de primària anirem de visita al Museu Sa Bassa Blanca (Fundació Yannick i Ben Jakober).
Els Cavalls Blaus i l’Arbre de la Vida preparam amb il·lusió aquesta sortida i ens han sorgit molts interrogants. Aprofitarem aquesta visita per cercar respostes.
La Fundació Yannick i Ben Jakober ens ofereix activitats molt engrescadores, és un espai perfecte per endinsar-se dins el món artístic i al mateix temps gaudir de la natura, ja que el Museu està ubicat en un entorn paradisíac.
Necessitam:
Partirem de l’escola a les 9h i hi tornarem a les 16h. Els alumnes que no queden a dinar a l’escola han de dur el dinar de casa o han d’entregar el tiquet de menjador a les tutores amb 24 hores d’antelació.
Atentament,
Antònia Ensenyat
Antònia Torres
Proposta activitats extraescolars. Curs 2022-2023
29 juny 2022
Circulars, Extraescolars, Infantil, Pares i mares, Primària, Secundària
Llibres i material curs 2022-2023
23 juny 2022
Circulars, Infantil, Pares i mares, Primària, Secundària, UEECO
Recomanacions literàries per l’estiu.
22 juny 2022
Biblioteca, Circulars
Llistes DEFINITIVES procès admissiò. Curs 2022-2023
22 juny 2022
Circulars, Infantil, Pares i mares, Primària, Secundària, UEECO