15 març 2013
Benvolguts pares i benvolgudes mares,
El proper dimecres dia 20 de març, els alumnes de 5è i 6è de primària anirem de visita al Museu Sa Bassa Blanca (Fundació Yannick i Ben Jakober).
Els Cavalls Blaus i l’Arbre de la Vida preparam amb il·lusió aquesta sortida i ens han sorgit molts interrogants. Aprofitarem aquesta visita per cercar respostes.
La Fundació Yannick i Ben Jakober ens ofereix activitats molt engrescadores, és un espai perfecte per endinsar-se dins el món artístic i al mateix temps gaudir de la natura, ja que el Museu està ubicat en un entorn paradisíac.
Necessitam:
Partirem de l’escola a les 9h i hi tornarem a les 16h. Els alumnes que no queden a dinar a l’escola han de dur el dinar de casa o han d’entregar el tiquet de menjador a les tutores amb 24 hores d’antelació.
Atentament,
Antònia Ensenyat
Antònia Torres
Llistat provisional dels ajuts de menjador. Curs 2023-2024
22 setembre 2023
Circulars, Menjador, Pares i mares
Recordatori activitats extraescolars. Curs 2023-2024
21 setembre 2023
Circulars, Extraescolars, Infantil, Primària, Secundària, UEECO
Programa d’alerta escolar. Curs 2023-2024
14 setembre 2023
Circulars, Pares i mares
Activitats extraescolars. Curs 2023-2024
12 setembre 2023
Circulars, Extraescolars, Infantil, Pares i mares, Primària, Secundària, UEECO