Facebook   Twitter

01 maig 2012

TOC, TOC! PODEM PASSAR? Jornades d’educació infantil a Porreres

Esdeveniments, Infantil, Pares i mares

El proper dissabte dia 12 de maig es celebraran a Porreres les IV Jornades d’escoles cooperatives sota el lema Toc, Toc! Podem passar? que pretenen ser una mostra d’allò que es fa a aquesta etapa educativa.

La jornada es desenvoluparà en dos espais. Per una banda, a la Biblioteca Municipal del poble, on hi trobareu les exposicions i conferències adreçades a pares, mares i professionals interessats. I per altra, al Parc de n’Hereveta, on els infants podran gaudir de diversos tallers.

Les mestres d’infantil estam fent-hi molta feina així que ens encantarà comptar amb la vostra presència.

Per poder fer una aproximació del nombre d’assistents, caldria que tot aquell que estigui interessat en acudir a les jornades emplenàs aquest formulari abans de divendres dia 4 de maig. El fet de completar aquest qüestionari no us compromet a res, senzillament és que l’Ajuntament de Porreres convidarà a tots els assistents a berenar i necessita saber per a quantes persones.

Trobareu el tríptic informatiu clicant aquí.

Darreres
notícies

Natació 1r cicle. Curs 2023-2024
29 setembre 2023
Circulars, Fundació, Pares i mares, Primària

1r cicle al Museu Marítim. Curs 2023-2024
28 setembre 2023
Circulars, Primària, Sortides

Proposta activitats extraescolars. Curs 2023-2024
28 setembre 2023
Circulars, Extraescolars, Pares i mares

Consulta jove. Curs 2023-2024
27 setembre 2023
Circulars, Pares i mares