12 desembre 2018
Benvolgudes famílies,
El proper dimecres dia 19 de desembre, de 16 a 17h, continua el taller de contacontes Les aventures de na Mimi, per a tot infantil, 1r i 2n de primària i també per a les famílies!
Les aventures continuen amb El poema, en què na Mimi s’adona de la vergonya que sent quan ha de recitar un poema escrit per ella davant de molta gent. Per fer-ho, demanarà l’ajuda dels infants. Després del conte, farem un taller en el qual compartirem poemes i crearem un mètode infal·lible antivergonya per parlar en públic.
Per apuntar-vos-hi, podeu passar per secretaria o bé fer-ho per correu electrònic. Les places s’ompliran per ordre d’inscripció amb un nombre limitat d’infants. El preu de l’activitat serà de 5 euros.
Xavier Mateu
Coordinador d’activitats extraescolars
Campament 3r de primària. Colònia de Sant Jordi. Curs 2021-2022
27 maig 2022
Circulars, Pares i mares, Primària, Sortides
Campament 1r i 2n de primària. Colònia de Sant Pere. Curs 2021-2022
27 maig 2022
Circulars, Pares i mares, Primària, Sortides
Mostra d’activitats extraescolars. Curs 2021-2022
23 maig 2022
Circulars, Extraescolars, Infantil, Pares i mares, Primària
Inscripció escola d’estiu. Curs 2021-2022
20 maig 2022
Circulars, Infantil, Pares i mares, Primària, Secundària, UEECO