De 8.50 a 12 h i de 14 a 16.10 h (de dilluns a dijous), de 8.50 a 12.30 h (divendres)
És una aula oberta a les dinàmiques de l’escola, qualsevol infant o jove pot compartir i intercanviar dinàmiques amb l’alumnat d’aquesta aula. És, per tant, un espai que pretén donar resposta a la diversitat que pugui presentar l’alumnat al llarg del seu procés d’aprenentatge.
Es proposa un acompanyament individual i un aprenentatge personalitzat que pretenen oferir a l’alumnat la possibilitat de desenvolupar al màxim totes les seves capacitats i habilitats.
A través de metodologies actives, amb la implicació directa de l’alumnat, que aprèn des dels seus interessos a través de l’experimentació, la investigació, l’observació, l’art, la música, el joc i el moviment.
Un espai de descoberta de l’entorn. Comprèn l’observació i l'experimentació, incentivar l’interès, la curiositat i el respecte.
Moments per potenciar les habilitats motrius, d'expressió corporal i l’autoconeixement.
Propostes plantejades per a l'adquisició de les habilitats i destreses necessàries per desenvolupar la capacitat artística, la curiositat, la creativitat, la manipulació de materials, la sensibilitat i l'expressivitat.
La promoció del desenvolupament de l’autonomia personal i l'adquisició de destreses transferibles en el seu dia a dia.
La recerca per desenvolupar les capacitats comunicatives, gestuals, orals i escrites, que permeten comprendre i produir diferents missatges.
Un temps per adquirir estructures logicomatemàtiques i desenvolupar la capacitat d'interpretació i resolució de situacions problemàtiques del context.
L’educació emocional, l’adquisició de la maduresa i creixement personal, amb el treball de l’autoestima i el respecte cap a la resta i l’enriquiment d'un mateix com a ésser social.
Treballar l'adquisició de competències digitals bàsiques.
Programa d’educació socioemocional, en què es pretén desenvolupar l’autonomia, les habilitats de comunicació, la gestió d’emocions i el respecte cap als altres i cap als animals.