Benvolgudes famílies,
Des de la coordinació d’activitats extraescolars necessitam la vostra ajuda per poder mantenir l’activitat de Pickleball.
El passat mes de desembre vàrem poder gaudir d’una demostració i prova d’aquesta activitat durant el pati del migdia, on molts dels vostres infants varen gaudir d’aquest esport. Però necessitam augmentar el nombre d’inscripcions per no haver d’anul·lar l’activitat per manca de participants. Volem animar-vos a apuntar-vos-hi!
Pickleball, dijous 16.10 a 17.10, per a Primària: un esport nou i emocionant, ideal per passar-ho bé amb companys i companyes d’altres cursos.
Recordau que, les famílies que ja gaudeixin de l’activitat de ioga per a adults el mateix dijous, gaudiran del preu reduït d’activitats de dos dies (42 € les dues activitats) en lloc del preu habitual d’activitats d’un dia a la setmana.
Aquí teniu el formulari d’inscripció. Podeu apuntar-vos-hi fins a dia 2 de febrer.
Per a més informació o per fer la vostra inscripció, podeu adreçar-vos a extraescolars@matadejonc.cat
Moltes gràcies per la vostra participació i per fer créixer les activitats extraescolars del nostre centre!
Àngel Garau
Coordinador de les activitats extraescolars

