Benvolgudes famílies cantaires,
Com ja sabeu de primera mà, Matilda és enguany la icona del treball coral que hem iniciat. La nostra protagonista assegura que “la lectura és un refugi, un lloc on pots ser el que vulguis ser”. En cantar, sentim que la coral és també aquest tipus de cau: el lloc on cadascú s’obre a la seva pròpia expressivitat.
I el primer tast de la feina lenta i acurada d’aquest procés, l’estrenarem dimarts 1 d’abril de 2025, en el tradicional Concert Cooperatiu que organitza Musicoop en el Teatre Principal de Palma i on, amb la participació de més escoles cooperatives, tot el que s’hi recapta és sempre per a una causa benèfica.
Marcam a l’agenda aquesta data, amb “prioritat màxima d’assistència”, a fi d’assegurar-nos que, el dia de l’estrena mundial de dues de les peces del nou repertori, comptarem amb tot el cor gaudint del moment tan esperat.
Enguany, els beneficis aniran a favor d’UCEV (Unió de Cooperatives Valencianes), durament sacsejada per la Dana del passat 29 d’octubre.
Més endavant, enviarem informació detallada d’aquest acte.
Gràcies per fer-ho possible.
Antònia Coll