Ca, barret! Tampoc no n’hi ha per a tant!
Només és que ara hem agafat el gust als dimarts de pinyol vermell i, gràcies també al Rei Carnestoltes que ens farà viure encara més a can Bum, en tenim un altre de bo a la vista.
Ens referim al dimarts 25 de febrer.
Arribarem a l’escola disfressats segons la dita escollida. A les 9.45 h, havent deixat a l’escola alguns dels ormejos de la disfressa, 3r cicle agafarem bus cap a la Fundació Miró.
Àngel Garau ens hi ha organitzat una diada de descoberta i experimentació, en la qual participarem d’una visita-taller per col·laborar amb el projecte Miró Lab, guanyador de la beca Pilar Juncosa a un Projecte d’Educació Artística.
D’això se’n diu anuar i fer corda! O és que tenim cera del Corpus?
Durem una motxilla amb:
cantimplora amb aigua
berenar
dinar (qui no dina a l’escola ha de dur el dinar de casa o, si el vol comanar a cuina, ho ha de fer amb 24 hores d’antelació)
Poc abans de les 16.10 h, tornarem a ser a l’escola i haurem crescut un pam.
Teresa Llompart
Antònia Coll